ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Α. ΝΟΜΙΜΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013 και εν συνεχεία από την Κ.Υ.Α. 27764οικ/2014).
Αν συναλλάσσεστε ως καταναλωτής, μπορείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση (εξαιρουμένων των περιπτώσεων όπου πρόκειται για κάποιο από τα προϊόντα του όρου Γ κατωτέρω, όπου το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν παρέχεται) εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών αναιτιολόγητα. Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει μετά την παρέλευση δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που εσείς ή κάποιο τρίτο μέρος που έχετε υποδείξει εσείς, διάφορο του μεταφορέα, απέκτησε τη φυσική κατοχή των προϊόντων ή στην περίπτωση πολλών προϊόντων παραγγελθέντων από εσάς με μία παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά, μετά την παρέλευση (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που εσείς ή κάποιο τρίτο μέρος που έχετε υποδείξει εσείς, διάφορο του μεταφορέα, απέκτησε τη φυσική κατοχή του τελευταίου προϊόντος. Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, μπορείτε να ενημερώσετε την ΕΤΑΙΡΙΑ στη διεύθυνση ή στο τηλέφωνο είτε γράφοντας στη φόρμα επικοινωνία μας, είτε αποστέλλοντας email στη διεύθυνση για την απόφαση σας να υπαναχωρήσετε από αυτήν τη σύμβαση με ρητή δήλωση σας. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τη φόρμα υπαναχώρησης που εμφανίζεται στο παράρτημα, χωρίς αυτό να είναι υποχρεωτικό.
Σε κάθε περίπτωση έχετε υποχρέωση να επιστρέψετε τα προϊόντα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που μας ανακοινώσατε την απόφαση σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση.
Αποτελέσματα Υπαναχώρησης
Αν υπαναχωρήσετε από αυτή τη σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε χωρίς καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που αποδεδειγμένα ενημερωθήκαμε για την υπαναχώρηση, τις πληρωμές που έχουμε λάβει από εσάς. Η επιστροφή θα γίνει με την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή. Στην περίπτωση χρέωσης σας στην αρχική συναλλαγή μέσω πιστωτικής κάρτας, και εφόσον έχουμε εισπράξει το τίμημα από την τράπεζα, θα υποχρεούμαστε να ενημερώσουμε την τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Κατόπιν της ενημέρωσης αυτής από πλευράς μας ουδεμία ευθύνη φέρουμε για τον χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και εσάς.
Με την επιφύλαξη των ανωτέρω, μπορούμε πάντως να παρακρατούμε την επιστροφή είτε μέχρι να λάβουμε όλα τα προϊόντα πίσω είτε μέχρι να λάβουμε αποδεικτικά στοιχεία ότι έχετε επιστρέψει τα προϊόντα, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.
Αφού εξετάσουμε λεπτομερώς το επιστρεφόμενο προϊόν, θα σας ενημερώσουμε εάν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων.
Μπορείτε να επιστρέψετε ή να παραδώσετε τα προϊόντα χέρι με χέρι στο κατάστημα χωρίς υπαίτια καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που μας ενημερώσατε για την υπαναχώρηση σας από τη σύμβαση αυτή. Θεωρείται ότι το έχετε πράξει αυτό εμπρόθεσμα αν έχετε δώσει προς αποστολή τα προϊόντα, πριν παρέλθει η προθεσμία των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών. Θα επιβαρύνεστε με τα άμεσα έξοδα επιστροφής των προϊόντων, εκτός μόνο από την περίπτωση που τα παραδώσετε χέρι με χέρι στο φυσικό κατάστημα …..
Σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής(εκτός αν κάνει την επιστροφή με δική του χρέωση) συν τα έξοδα της αρχικής αποστολής.Σε κάθε περίπτωση επιστροφής χρημάτων ο πελάτης επιβαρύνεται και με τα αρχικά έξοδα αποστολής που δαπανήθηκαν από την εταιρία για την αποστολή του προϊόντος.
Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν απαντάει στα τηλέφωνα είτε στα email της εταιρίας μας ή της μεταφορικής εταιρίας,η εταιρία μας επιφυλάσσεται του δικαιώματός της να υπαναχωρήσει από την πώληση.
Ευθύνεστε για κάθε απομείωση της αξίας των προϊόντων, ως αποτέλεσμα τέτοιας χρήσης τους, που αλλοιώνει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργικότητα τους πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας τους.
Β. ΑΛΛΑΓΕΣ
Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα που σας στείλαμε δεν σας κάνει μπορούμε να σας το αλλάξουμε εντός 15 ημερών από την παραλαβή του.
Το προϊόν πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και στην κατάσταση που το παραλάβατε
Υπάρχει η δυνατότητα να γίνει η αλλαγή και από το κατάστημα.
Σε περίπτωση αλλαγής ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής της επιστροφής και με τα έξοδα αποστολής της επαναποστολής (η καινούργια παραγγελία θα πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας απο την αρχική).
Αλλαγές δεν γίνονται σε προϊόντα που έχουν γίνει ειδική παραγγελία μετά από δική σας παραγγελία και δεν επιστρέφονται χρήματα.
Σε περίπτωση αλλεπάλληλων αλλαγών ο χρόνος των 15 ημερών ισχύει από την ημερομηνία παράδοσης του αρχικού προϊόντος.
Για να γίνει η αλλαγή, θα χρειαστεί να μας στείλετε το προϊόν στην κατάσταση που το παραλάβατε στη διεύθυνση μας και να μας ενημερώσετε (τηλεφωνικά ή με email) ποιο άλλο προϊόν θα θέλατε να σας στείλουμε και να επιβαρυνθείτε τα έξοδα αποστολής
Γ. ΚΟΙΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ (και για τις δύο περιπτώσεις Α και Β)
Υπαναχώρηση από την σύμβαση,επιστροφή χρημάτων και αλλαγές προϊόντων δεν γίνονται για τα ακόλουθα προϊόντα:
1) Φακοί επαφής που έχουν ειδική παραγγελία, όπως οι αστιγματικοί, οι πολυεστιακοί και οι έγχρωμοι με βαθμούς μυωπίας,
2) οι φακοί των γυαλιών οράσεως που έχουν ήδη τοποθετηθεί σύμφωνα με την παραγγελία σας, στον σκελετό που επιλέξατε. Επιστροφές σε γυαλιά οράσεως που έχουν τοποθετηθεί φακοί δωρεάν, επιβαρύνεστε με 10€ για το κόστος των φακών.
3) τα προϊόντα, που έχουν γίνει ειδική παραγγελία από την κατασκευάστρια εταιρία, κατόπιν δική σας εντολής.
4) σφραγισμένα προϊόντα (π.χ. φακοί επαφής, υγρά ), τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για υγειονομικούς λόγους.
Το δικαίωμά σας να υπαναχωρήσετε από τη Σύμβαση ή να ζητήσετε αλλαγή του προϊόντος ισχύει μόνο για τα προϊόντα που επιστρέφονται ακριβώς στην ίδια κατάσταση που τα παραλάβατε. Κανένα ποσό, σε περίπτωση υπαναχώρησης, δεν θα σας επιστραφεί εάν το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί μετά το άνοιγμά του, εάν το προϊόν δεν είναι στην ίδια κατάσταση που παραδόθηκε ή εάν έχει υποστεί ζημιά. Επομένως, πρέπει να φροντίσετε για τη δέουσα επιμέλεια των προϊόντων όσο είναι στην κατοχή σας. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται χρησιμοποιώντας ή συμπεριλαμβάνοντας την αρχική τους συσκευασία και ότι αυτή περιέχει (π.χ., γυαλιά θήκη, πιστοποιητικό γνησιότητας, πανάκι κλπ) καθώς και τις οδηγίες και κάθε άλλο έγγραφο που τυχόν συνοδεύει τα προϊόντα. Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να επιστρέψτε τα προϊόντα μαζί με την απόδειξη που παραλάβατε κατά την παράδοση τους.
Αφού εξετάσουμε λεπτομερώς το επιστρεφόμενο προϊόν, θα σας ενημερώσουμε εάν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων, σε περίπτωση υπαναχώρησης ή εάν θα προβούμε στην αλλαγή του.
Για προϊόντα που βρίσκονται στην κατηγορία <κατόπιν παραγγελίας > ή που θα παραγγελθούν ειδικά για τον πελάτη (πχ. κρύσταλλα,φακοί επαφής, υγρά φακών επαφής,σκελετοί οράσεως,γυαλιά ηλίου κ.λ.π)ενδέχεται να ζητηθεί προκαταβολή μέρους του τιμήματος έως και πλήρης εξόφληση αναλόγως της φύσης του αντικειμένου,φυσικά θα υπάρξει γραπτή επικοινωνία με τον πελάτη σ’αυτή την περίπτωση.
Είστε υπεύθυνοι για τα έξοδα και τον κίνδυνο της επιστροφής των προϊόντων σε εμάς, όπως περιγράφεται ανωτέρω.
Δ. Επιστροφές Ελαττωματικών Προϊόντων.
Στην περίπτωση που θεωρείτε ότι το προϊόν που παραγγείλατε δεν συμμορφώνεται, κατά τη στιγμή της παράδοσής του, με τους όρους της Σύμβασης, θα πρέπει να επικοινωνήσετε αμέσως μαζί μας μέσω της διαδικτυακής μας φόρμας επικοινωνίας, περιγράφοντας λεπτομερώς το προϊόν και το ελάττωμά του, ή τηλεφωνώντας μας στο 2321111700, είτε αποστέλλοντάς μας email στη διεύθυνση info@mr-optic.gr και θα σας δώσουμε οδηγίες για τις περαιτέρω ενέργειες.
Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν στο κατάστημα ή να το παραδώσετε στην εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) που θα στείλουμε εμείς στο σπίτι σας. Πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν μαζί με την απόδειξη, που παραλάβατε κατά την παράδοση του προϊόντος. Θα εξετάσουμε προσεκτικά το επιστρεφόμενο προϊόν, επιφυλασσόμενοι ρητώς για την διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού και θα σας ενημερώσουμε μέσω email μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα εάν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση (αν υφίσταται τέτοια περίπτωση). Η επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του προϊόντος θα πραγματοποιηθεί το συντομότερο δυνατόν και, σε κάθε περίπτωση, εντός 14 ημερών από την ημέρα που θα σας επιβεβαιώσαμε μέσω e-mail ότι δικαιούστε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος. Στην περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων, το ποσό που έχει καταβληθεί θα επιστρέφεται στο ακέραιο, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής και όποιων άλλων ευλόγων εξόδων με τα οποία επιβαρυνθήκατε για την επιστροφή του προϊόντος. Τα νόμιμα δικαιώματά σας σύμφωνα με την ισχύουσα εκάστοτε νομοθεσία δεν θίγονται.
Η διαφορά χρώματος ή μεγέθους ανάμεσα στο προϊόν και την φωτογραφία δεν θεωρείται ελάττωμα και μπορεί να οφείλετε στις συνθήκες φωτισμού κατά την φωτογράφηση, την φωτεινότητα της οθόνης σας ή τη λειτουργικότητα της συσκευής σας.
Ε. Υπόδειγμα Εντύπου Υπαναχώρησης
Μπορείτε να καταβάσετε και να συμπληρώσετε το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης από τον παρακάτω σύνδεσμο: